11 februari 2011

Me in the newspaper (the web edition)!

I keep getting comments from people about my nails, asking me how I do it. And the other day, the newspaper here (which I work for) wanted to do a piece about my nails for their web edition.
I guess I am kind of the only one in my town who is blogging about nails.

Here you can check it out: http://vlt.se/nyheter/vasteras/1.1095255-visa-klorna-med-stil

You can also hear me talk about my nails, in Swedish, but still. It is me. And it is about nails.


6 kommentarer:

  1. Vad roligt, att få visa naglarna i tidningen.
    Jag har precis köpt en olja till mina fnasiga naglar. Tydligen samma som du har =)
    Nail food från Scratch.
    Hoppas, hoppas den är bra för jag behöver verkligen det.
    Kan man använda den innan man lackar.
    Lossnar inte nagellacket då?
    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Jag tycker Nail food är jättebra. Jag använder den till mina naglar. Även om jag ofta testar annat så är det en sådan produkt som jag alltid återvänder till.
    Jag brukar ha på den typ en halvtimme eller så innan jag målar naglarna, sedan brukar det funka att måla.
    Trevlig helg till dig också! Det är fredag, visst är det härligt! :)

    SvaraRadera
  3. Vad roligt att få se och höra dina tips :) Ska definitivt passa på att köpa Nail Food när jag är i Sverige, har hört så mycket positivt om den!

    (Var det inspelat hemma hos dig? Fint inrett var det i alla fall :))

    SvaraRadera
  4. Nail food kan jag absolut rekommendera. Och ja, det är hemma hos mig. Det är uppe i ett torn som finns på huset. Jag gillar inredning, har jobbat fem år som redaktör för en bostadstidning.

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Vad heter nagellacket som du har på videon?

    SvaraRadera
  6. Hej Lovisa,

    Lacket jag har på mig där heter Black pearl och kommer från Chanel.

    SvaraRadera