26 oktober 2010

Shoppat igen

Tänk vad bra det är att ha en blogg om nagellack. Nu kan jag plötsligt motivera alla mina lackinköp. För nya märken måste ju testas och nyanser jämföras. Eller hur?

Häromdagen kom jag hem med dessa flaskor:

Överlack Seche vite. Jag har läst om det på så många bloggar att jag är tvungen att testa det själv. Hittills har jag varit OPIs Top coat trogen, men ibland måste man våga.  Hittade det på Urban outfitters för 135 kronor.

Orly Lunar eclipse. Jag är helt förtrollad. Har rullat flaskan fram och tillbaka i min hand, det är ju så vackert. Det har en lila-blå nyans som är magisk, hoppas den blir lika snygg på nageln.

MNY 265. Nya budgetmärket MNY måste ju testas. Ett lack för 29,50, kan det vara bra? Det här är en blodröd nyans med silverglitter, jag är svag för allt som glittrar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar